داکت اسپلیت

سرویس داکت اسپیلت و کاهش هزینه تعمیر داکت اسپلیت

کاهش هزینه سرویس و تعمیر داکت اسپلیت

امروزه با افزایش ساخت و ساز در شهرها یکی از مشکلات ساختمانها تامین سیستم سرمایش و گرمایش ساختمان یا همان تهویه مطبوع میباشد. داکت اسپیلت یا به قول بعضی ها داکت اسپلیت یکی از دستگاههای جدید برای تامین سرمایش و گرمایش ساختمان است. اگر شما هم از هزینه های برق داکت اسپیلت و یا صدای ناهنجار داکت اسپیلت خسته شده اید حتما این مقاله را تا انتها مطالعه فرمائید.

داکت اسپیلت چیست؟

امروزه خانواده کولر گازی بسیار بزرگ و متنوع شده است و داکت اسپلیت یکی از اعضاء این خانواده بزرگ است.
داکت اسپیلت ها معمولا به کولر گازی کانالی هم نامیده میشوند و بدلیل اینکه مانند سیستم فن کوئل کار میکند گاهی اوقات با سیستم چیلر اشتباه گرفته میشود.

چرا باید داکت اسپیلت را سرویس کنیم؟

متاسفانه این مسئله در بین برخی از مردم جا افتاده که فکر میکنند تا زمانی که داکت اسپیلت خراب نشده نباید به سرویسکار داکت اسپیلت زنگ بزنیم.
تجربه تعمیرکار داکت اسپیلت نشان داده ، افرادی که اقدام به سرویس و تعمیر داکت اسپیلت مینمایند تا 90% از خرابی و هزینه تعمیرات داکت اسپیلت در امان هستند.
گرمای تابستان و خارج نشدن کامل گرمای کندانسور داکت اسپیلت باعث داغ شدن کمپرسور داکت اسپیلت و در نتیجه پائین آمدن راندمان دستگاه میشود.

آیا راهی برای کاهش مصرف برق داکت اسپیلت وجود دارد؟

مصرف برق کولر گازی و داکت اسپیلت یکی از مهمترین دغدغه های مشتریان محترم است و برای خلاصی از این مشکل دو راه وجود دارد.

  • خرید یا تعویض دستگاه داکت اسپیلت قدیمی با دستگاه داکت اسپیلت اینورتر
  • سرویس بموقع داکت اسپیلت در ابتدای فصل برای راه اندازی سیستم سرمایش و گرمایش

کدام داکت اسپیلت بهترین است؟

بعنوان یک سرویسکار داکت اسپیلت و یا یهتر بگویم تعمیرکار داکت اسپیلت و طبق تجربه ، برندهای زیر از دستگاههای خوب در بازار ایران هستند که طبق نظر سنجی مشتریان محترم انتخاب شده اند و نکته مهم اینکه معرفی این برندها به هیچ عنوان بمعنی رد صلاحیت دستگاههای دیگر نیست و شاید رضایت مشتریان محترم بخاطر تعداد زیاد این دستگاهها باشد که مورد مصرف آنها بوده.

داکت اسپیلت گودمن Goodman

داکت اسپیلت ریم Rheem

داکت اسپیلت لنوکس LENNOX

داکت اسپیلت ال جی Lg

داکت اسپیلت سامسونگ SAMSUNG

یک کامنت بزار

ایمیل شما منتشر نمی شود ضروری : *