کولر گازی

مزایا و معایب کولرگازی تک الکتریک

کولرگازی تک الکتریک

کمپانی تک الکتریک با استفاده از تجهیزات پیشرفته و نیروهای متخصص محصولاتی با سطح کیفیت بالا طبق استاندارد های بین المللی تولید و به بازار عرضه می نماید. این کمپانی در تولید و توزیع سیستم تهویه مطبوع فعالیت گسترده داشته و به دلیل بهره مندی از فناوری های مدرن در لیست پرفروش ترین های بازار قرار دارد. امروزه به دلیل مزایای بی شماری که کولر گازی نسبت به سایر سیستم تهویه مطبوع دارد، استفاده از این دستگاه جهت تامین گرمایش و سرمایش در فضای داخلی، با استقبال فراوانی در سراسر جهان روبه رو شده است. یکی از شرکت های فعال در خصوص طراحی و ساخت کولرگازی تک الکتریک که سالانه میلیون ها دستگاه را تولید و به بازار ارائه می نماید، کمپانی تک الکتریک می باشد. کولر گازی تک الکتریک در مدل های مختلف با ظرفیت های متفاوت تولید و به بازار عرضه می گردد.

انواع کولر گازی تک الکتریک از نظر تکنولوژی تولید و نوع عملکرد

کولر گازی تک الکتریک با موقعیت نصب دیواری، ایستاده، پرتابل و پشت پنجره ای با راندمان و بازدهی بسیار بالا تولید و در بازار موجود می باشد. این سری از سیستم های تهویه مطبوع به دلیل بهره مندی از تکنولوژی های منحصر بفرد از قدرت هوادهی بسیار بالایی برخوردار هستند. کولر گازی اسپلیت تک الکتریک مجهز به فیلتر کاتالیزور سرد (ضد باکتری) با قابلیت شستشوی آسان است که توانایی حذف هر نوع باکتری و بوی نامطبوع موجود در هوای اطراف را دارا می باشد. همچنین این نوع فیلتر مانع ورود باکتری ها و ویروس ها به فضای داخلی می شود، بنابراین علاوه بر ایجاد هوایی مطبوع سلامت و بهداشت ساکنین را با فراهم می آورد. از دیگر ویژگی های این اسپلیت ها میتوان به دارا بودن سیستم اعلام نشتی گاز اشاره نمود .به دلیل استفاده از متریال و قطعات اصلی در ساخت انواع کولر گازی تک الکتریک، حین عملکرد با کمترین میزان صدا و لرزش دمای اتاق را به درجه دلخواه کاربر می رساند. این مدل از کولر گازی به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بالا در بازار توانسته در لیست پرفروش ترین ها قرار گیرد.

کمپرسور های مورد استفاده در کولر گازی تک الکتریک

کمپانی تک الکتریک در ساخت انواع مدل های کولر گازی از کمپرسور های متنوعی استفاده می نماید. به همین جهت می توان در مناطق آب و هوایی مختلف با توجه به شرایط و موقعیت نصب یکی از مدل های کولر گازی دیواری، ایستاده، پرتابل و پشت پنجره ی تک الکتریک را انتخاب و خریداری نمود. از مدل های کمپرسور بکار رفته در این دستگاه ها می توان به مدل روتاری، پیستونی، اسکرول نام برد. گروه تولیدی تک الکتریک به منظور کاهش مصرف انرژی در ساخت کولر گازی از تکنولوژی اینورتر در ساخت این سیستم ها بهره می برد که حدود 70 درصد انرژی را کاهش داده و در نهایت با بیشترین راندمان در مدت زمان کوتاهی دمای اتاق را به درجه دلخواه کاربر می رساند. گاز مبرد به کار رفته در محفظه ی کمپرسور از نوع R22 و R410 سازگار با محیط استفاده شده است. این اسپلیت ها با قابلیت عملکرد سرد، سرد و گرم در مدل کم مصرف با بالاترین سطح کیفیت تولید و روانه بازار رقابت می گردد.

خدمات پس از فروش کولر گازی اسپلیت تک الکتریک

کولر گازی تک الکتریک دارای 60 ماه گارانتی کمپرسور، 18 ماه سایر قطعات، 5 متر لوله و عايق رایگان می باشد، محصولات تک الکتریک توسط تکنسین های متخصص شرکت بدر تک الکتریک در تمامی نقاط به صورت رایگان نصب و راه اندازی می گردد.

گارانتی و خدمات پس از فروش کولرگازی تک الکتریک

تمامی مدل های کولرگازی تک الکتریک دارای 5 سال گارانتی کمپرسور و 2 سال خدمات پس از فروش شرکتی می باشد که در وب سایت ما با بهترین قیمت و بالاترین سطح کیفیت عرضه می گردد.

یک کامنت بزار

ایمیل شما منتشر نمی شود ضروری : *