داکت اسپلیت

مزایا و معایب داکت اسپلیت زانتی

داکت اسپلیت زانتی همراه با 18 ماه گارانتی قطعات شرکت شکار الکترونیک ایرانیان با بالاترین سطح کیفیت به فروش می رسد.

داکت اسپلیت زانتی در ظرفیت هوادهی بسیار مطلوب با بالاترین سطح کیفیت تولید و به بازار ارائه می گردد. شرکت زانتی در زمینه طراحی و ساخت سیستم های تهویه مطبوع مدرن و پیشرفته فعالیت گسترده ای دارد و به دلیل بهره مندی از فناوری های مدرن محصولاتی با سطح کیفیت بسیار بالا و کاربردی تولید و روانه بازار رقابت نموده است. این شرکت نوپا به دلیل ارائه محصولاتی مدرن و پیشرفته در همان سال های ابتدایی فعالیت سهم قابل توجهی از بازار خاورمیانه، اروپا و ایتالیا را به خود اختصاص داده و به جایگاه ویژه ای در این عرصه دست پیدا کرده است. داکت اسپلیت با قابلیت عملکرد سرد و گرم می تواند جایگزین مناسبی برای سایر سیستم های حرارتی و برودتی مشابه باشد به این ترتیب در بسیاری از هزینه ها میتوان صرفه جویی نمود. لازم به ذکر است وبسایت تخصصی ما تمامی مدل های داکت اسپلیت Zaneti همراه با گارانتی اصلی به منظور خریدی بهینه و مقرون به صرفه و امکان ارسال به سراسر کشور با بهترین قیمت داکت اسپلیت عرضه می نماید.

انواع داکت اسپلیت زانتی و چگونگی عملکرد

داکت اسپلیت زانتی در ظرفیت های 18000 الی 60000 btu/h با قدرت هوادهی بسیار مطلوب در سه مدل ZAMD-HD، ZAMD-HO، و  ZAMD-CO با راندمان و بازدهی بسیار بالا تولید و در بازار موجود می باشد. به دلیل راندمان و بازدهی بالا در کنار قیمت مقرون به صرفه در بازار جهانی با استقبال فراوانی روبه رو شده و در بسیاری از پروژه های تجاری، مسکونی به منظور تامین هوایی مطلوب و دلنشین از این سری تجهیزات تهویه مطبوع بهره مند شد. این سری داکت اسپلیت زانتی دارای قابلیت عملکرد سرد، گرم و دور فن می باشد که به دلخواه کاربر و شرایط دمایی محیط می توان حالت آن را تغییر و تنظیم نمود. همچنین با استفاده از دو عدد ترموستات یکی در قسمت کانال برگشتی و دیگری روی کنترل می توان دمای اتاق را تحت کنترل داشت. به دلیل قرار گرفتن در سقف کاذب بدون اشغال فضای مفید هوای اتاق را در کوتاهترین زمان و بدون اتلاف و هدررفت انرژی دمای اتاق را به درجه دلخواه کاربر می رساند.

بخش های داکت اسپلیت زانتی

داکت اسپلیت زانتی از دو بخش مجزا تهیه شده که از طریق لوله و کابل های رابط با یکدیگر در ارتباط هستند. بخش هواساز از بهترین آلیاژ در ابعاد و وزن کمی طراحی شده که به دلیل استفاده از ورق گالوانیزه ضخیم در ساخت بدنه مقاومت بالایی در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی دارا می باشد به همین دلیل از دوام و طول عمر بالایی برخوردار هستند. یونیت خارجی نیز از بهترین متریال ساخته شده که در برابر شرایط جوی محیط مقاومت بالایی دارد. به دلیل تولید صدا و هوای گرم در فضای خارجی ساختمان قرار می گیرد. داکت اسپلیت زانتی به نوعی طراحی شده که در صورت کانال کشی طولانی نیز توانایی انتقال هوای مطبوع را دارا می باشد. یکی از ویژگی های منحصر بفرد این محصولات امکان اتصال کویل آبگرم برای ایجاد هوای گرم همچنین صرفه جویی در مصرف برق در روزهای سرد را دارد.

ویژگی های داکت اسپلیت زانتی

داکت اسپلیت زانتی با بهره مندی از کیت اینورتر در برخی مدل های تولید شده حدود 40 درصد در مصرف برق صرفه جویی کرده و در عین حال از بازدهی بسیار مطلوبی بهره می برد. از کمپرسور های روتاری و اسکرال در ساخت این داکت اسپلیت ها استفاده شده که می توان در مناطق مختلف با هر نوع شرایط آب وهوایی به منظور تامین هوایی مطبوع متناسب با شرایط و متراژ محیط از این سیستم ها بهره مند شد. نوع گاز مبرد بکار رفته در کمپرسور از R410 سازگار با محیط استفاده شده است. از ویژگی های منحصر بفرد این محصولات می توان با قابلیت برنامه ریزی برای روشن و خاموش شدن دستگاه اشاره نمود که همین امر تاثیر بسزایی در کاهش مصرف برق دستگاه به همراه دارد. محدوده دمای کارکرد دستگاه نیز بین 15- الی 45+ درجه سانتیگراد می باشد. دریچه های خروجی روی پنل داخلی نیز به گونه ای طراحی شده که هوایی یکنواخت و مطبوع در کل فضا توزیع می کنند.

گارانتی و خدمات پس از فروش داکت اسپلیت زانتی

داکت اسپلیت زانتی همراه با 18 ماه گارانتی قطعات شرکت شکار الکترونیک ایرانیان با بالاترین سطح کیفیت به فروش می رسد.

سرویس و تعمیر داکت اسپلیت زانتی

ما با داشتن سرویسکاران و تعمیرکاران خبره در بهترین شرایط و با بهترین قیمت های روز سرویس و تعمیر داکت اسپلیت زانتی را برای شما انجام می دهیم.

یک کامنت بزار

ایمیل شما منتشر نمی شود ضروری : *