داکت اسپلیت

مزایا و معایب داکت اسپلیت ایوولی

تمامی مدل های داکت اسپلیت ایوولی دارای 5 سال گارانتی کمپرسور و 2 سال خدمات پس از فروش شرکتی می باشد که در وبسایت ما با بهترین قیمت ...

داکت اسپلیت ایوولی مطابق جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا با رعایت استاندارد های بین المللی تولید و در بازار موجود می باشد. ایوولی برندی نوپا در عرصه صنعت تهویه مطبوع به شمار می آید که به واسطه تولید محصولاتی با سطح کیفیت بالا توانسته جایگاه ویژه ای به خود اختصاص دهد. با تولید سیستم هایی کم مصرف و پربازده به یکی از پرفروش ترین مارک های موجود تبدیل شده است. داکت اسپلیت ایوولی به دلیل دارا بودن تکنولوژی های منحصر بفرد از سطح کیفیت بالایی بهره می برد که با کمترین میزان مصرف انرژی بیشترین بازدهی را داشته و در مدت زمان کوتاهی دمای اتاق را به درجه دلخواه کاربر می رساند. استفاده از متریال و قطعات اصلی در ساخت این تجهیزات سبب افزایش دوام و استحکام این سیستم ها شده است. به دلیل تنوع در ظرفیت هوادهی می توان در ساختمان های مختلفی از قبیل منازل مسکونی، اداری و یا تجاری به منظور تامین هوایی مطبوع از این سیستم ها بهره مند شد. داکت اسپلیت های ایوولی با قابلیت عملکرد سرد و گرم در تمامی روزهای سال هوایی مطبوع و دلنشین به محیط اطراف هدیه می بخشند. وبسایت تخصصی ما انواع مدل های داکت اسپلیت ایوولی را همراه با گارانتی اصلی و امکان ارسال به سراسر کشور عرضه می نماید. همچنین شما بازدید کننده گرامی می توانید برای اطلاع از قیمت داکت اسپلیت می توانید در ساعات اداری برای خریدی بهینه و مقرون به صرفه برای خریدی بهینه و مقرون به صرفه تماس حاصل نمایید.

انواع داکت اسپلیت ایوولی و چگونگی عملکرد

انواع داکت اسپلیت ایوولی در ظرفیت هوادهی 30000 الی 60000 btu/h  با قدرت خنک کنندگی بالا تولید و در بازار موجود می باشد. این سری از سیستم های تهویه مطبوع به دلیل بهره مندی از فناوری های مدرن روز دنیا از سطح کیفیت بالایی بهره می برد. یونیت داخلی به نوعی طراحی شده که از ابعاد و وزن کمی بهره می برد بنابراین بدون محدودیت می توان در سقف کاذب بین طبقات به منظور تامین هوایی مطبوع از این سیستم ها بهره مند شد. این سیستم ها آبگرم مورد نیاز را از موتورخانه و یا پکیج تامین می کند، و آبسرد مدار را از چیلر ها فراهم میکنند.

بخش های داکت اسپلیت ایوولی

داکت اسپلیت ایوولی از دو بخش داخلی و خارجی ساخته شده که به وسیله ی لوله های رابط با یکدیگر در حال تبادل انرژی هستند. یونیت داخی یا همان هواساز از ورق گالوانیزه ضخیم و محکم ساخته شده که در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی مقاومت بالایی دارد. یونیت خارجی نیز دارای فین های ضد خوردگی می باشد که در برابر عوامل محیطی مانند اشعه خورشید و یا باران از کندانسور محافظت می کند و به این ترتیب از طول عمر بالایی بهره می برد. بخش داخلی داکت اسپلیت ایوولی درون سقف نصب و اجرا می گردد، و کندانسور به دلیل ایجاد صدا و گرما حین عملکرد بیرون از ساختمان و در فضای باز قرار می گیرد.

ویژگی های داکت اسپلیت ایوولی

داکت اسپلیت ایوولی دارای کمپرسور روتاری ویژه مناطق معتدل می باشد و گاز مبرد بکار رفته در آن R410 سازگار با محیط استفاده شده است. به دلیل بکار گیری قطعات اصلی در ساخت این اسپلیت ها از قدرت خنک کنندگی بالایی بهره می برد. استفاده از فیلترهای چندلایه تصفیه هوا از ورود گرد و غبار و دیگر آلاینده ها به فضای داخلی مانع بعمل می اورد و به این ترتیب سبب افزایش بهبود و کیفیت هوای تنفسی می گردد. به دلیل قابلیت اتصال به کویل آبکرم میزان قابل توجهی در مصرف انرژی صرفه جویی می نماید. برق مصرفی دستگاه از نوع تکفاز و کم مصرف می باشد که با کمترین میزان مصرف انرژی بیشترین بازدهی را دارد. فن سه سرعته با قابلیت نصب دیمر این امکان را فراهم می آورد که با توجه به نیاز دمایی محیط هوای خروجی را تغییر و تنظیم نمود. به دلیل استفاده از فن سانتریفیوژ باعث ایجاد هوایی مطبوع و عملکردی بی صدا می گردد. 

گارانتی و خدمات پس از فروش داکت اسپلیت ایوولی

تمامی مدل های داکت اسپلیت‌ایوولی دارای 5 سال گارانتی کمپرسور و 2 سال خدمات پس از فروش شرکتی می باشد که در وبسایت ما با بهترین قیمت و بالاترین سطح کیفیت عرضه می گردد.

سرویس و تعمیر داکت اسپلیت ایوولی

ما با داشتن سرویسکاران و تعمیرکاران خبره در بهترین شرایط و با بهترین قیمت های روز سرویس و تعمیر داکت اسپلیت ایوولی را برای شما انجام می دهیم.

یک کامنت بزار

ایمیل شما منتشر نمی شود ضروری : *