داکت اسپلیت

مزایا و معایب داکت اسپلیت تراست

داکت اسپلیت تراست | 09123449936 | مزایا و معایب داکت اسپلیت تراست | برای اعزام کارشناس با ما در تماس باشید .

داکت اسپلیت تراست یکی از تولیدات این شرکت می باشد، که بواسطه سطح کیفیت بسیار بالا همچنین تنوع در ظرفیت های تولیدی توانسته در بازار رقابت سهم قابل توجهی از بازار فروش را به خود اختصاص دهد. کمپانی تراست با بهره مندی از دانش فنی روز اروپا و رعایت استانداردهای بین المللی همواره سعی بر آن داشته کالاهایی با سطح کیفیت بسیار بالا تولید و بدست مشتریان در سراسر دنیا برساند. شرکت تراست با بهره گیری از نیروهای متخصص و ماشین آلات پیشرفته در خط تولید توانسته کولر گازی با کیفیت و راندمان بالا تولید و به بازار ارئه نماید. کولر گازی تراست دارای ظاهری مدرن بوده و شما با خرید این محصول زیبایی خاصی در دکوراسیون منزل یا محیط کاری خود ایجاد می نمایید. سیستم تهویه مطبوع تراست در انواع مختلف و در ظرفیت های متفاوت تولید می شود که می توان از آنها به منظور ایجاد هوایی مطلوب در محیط های ساختمانی، اداری و یا تجاری مورد استفاده قرار داد. یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب این سری از سیستم های تهویه مطبوع قیمت کولر گازی می باشد به علت سطح کیفیت بسیار بالا در کنار قیمت مقرون به صرفه مشتریان را به خرید ایجاد می کند. لازم بذکر است تمامی مدل ها با گارانتی اصلی شرکت توانگر اعتماد پاسارگاد در وبسایت تخصصی ما به منظور خریدی بهینه و مقرون بصرفه همچنین امکان ارسال به سایر نقاط کشور عرضه می گردد.

موقعیت نصب و مدل های داکت اسپلیت تراست

کمپانی تراست به منظور تامین نیاز بازار این سری از سیستم های تهویه مطبوع را با موقعیت نصب های متفاوت تولید و به بازار ارائه می نماید. قابلیت عملکرد سرمایش و گرمایش در این دستگاه ها باعث شده بسیاری از وسایل حرارتی و برودتی مورد نیاز ساختمان حذف و در این صورت در بسیاری از هزینه های اقتصادی صرفه جویی نمود. کولر گازی ایستاده و دیواری از نمونه های پرکاربرد این کمپانی هستند که به دلیل تنوع در ظرفیت میتوان در فضاهایی با متراژ متفاوت مورد استفاده قرار داد. این اسپلیت ها در ظرفیت هوادهی 9000 الی 100000 btu با راندمان وبازدهی بسیار بالا تولید و در بازار موجود می باشد. از داکت اسپلیت هایی با موقعیت ایستاده می توان در فضاهایی با متراژ بالا نظیر مساجد، بانک ها، سالن ها و یا فروشگاه ها مورد استفاده قرار داد. از مدل های دیواری نیز به دلیل دارا بودن تنوع در ظرفیت همچنین برخورداری از نمایی شیک و منحصر بفرد در سازه های لوکس و مدرن به منظور ایجاد هوایی مطبوع از این اسپلیت ها بهره مند شد.

کمپرسورهای مورد استفاده در داکت اسپلیت تراست

به دلیل تنوع در مدل کولر گازی، این شرکت به منظور بهبود عملکرد و افزایش راندمان دستگاه های تولیدی، از کمپرسور های روتاری و اسکرال در این سیستم ها بهره می برد. استفاده از اسپلیت تراست در مناطق معتدل و مرطوب گزینه ای ایده آل بشمار می آید. همچنین کمپانی تراست به منظور کاهش مصرف برق از تکنولوژی اینورتر در ساخت این سیستم ها بهره می برد، که همین امر تاثیر مستقیمی در افزایش بازدهی کولر گازی دارا می باشد. گاز مبرد بکار رفته در کمپرسورها از نوع R22 و R410 سازگار با محیط استفاده شده است. این دستگاه ها قابلیت بالایی در ایجاد هوای خنک و مطبوع در محیط های مختلف دارند، همچنین بدلیل تنوع در ظرفیت میتوان در ساختمان هاو موقعیت های مختلفی از کولر گازی تراست بهره مند شد.

گارانتی و خدمات پس از فروش داکت اسپلیت تراست

داکت اسپلیت تراست دارای 36 ما گارانتی شرکت توانگر اعتماد پاسارگاد، 5 متر لوله و عایق در مدل های دیواری می باشد و به صورت رایگان در تمامی نقاط کشور نصب می گردد. همچنین لازم بذکر است وبسایت تخصصی ما به منظور خریدی بهینه و مقرون به صرفه همچنین امکان ارسال به سایر نقاط کشور ارائه می نماید.

یک کامنت بزار

ایمیل شما منتشر نمی شود ضروری : *