کولر گازی

تمیز کردن فیلتر کولر گازی

تمیز کردن فیلتر کولر گازی

فیلتر کولرگازی را می توان از مفید ترین قطعات آن به شمار اورد این قطعه در بیشتر مواقع یک توری شبکه است که در زیر قاب پنل داخلی کولز جای می گیرد و با جذب انواع آلاینده ها به خود هوایی تمیز و سالم را در اختیار کاربر قرار می دهد.  تمام سیستم های اسپلیت گازی فیلتر دارند که بسته به نوع برند و ابعاد سیستم سایز و شکل مختلفی را دارد. تمیز کردن فیلتر کولر گازی امری ضروری است که باید انجام دهید تا عمل جذب الاینده ها به بهترین شکل ممکن انجام شود. در ادامه این مقاله روش تمیز کردن این فیلتر را به شما آموزش خواهیم داد.

آموزش تمیز کردن فیلتر کولر گازی

همانطور که واضح است این فیلتر ها دائم با هوا در ارتباط هستند و ذرات مختلف آن را به خود جدب می کنند بنابراین پس از مدتی لایه هایی از همین مواد آلوده روی آن ها تشکیل می شود و جذب باقی الاینده را را غیر ممکن می کند برای همین باید این فیلتر ها هر چند وقت یکبار تمیز شده و دوباره نصب شوند در صورت خرابی فیلتر نیز باید تعویض شود البته بسته به نوع دستگاه و برند سازنده آن ممکن است فیلتر قابلیت تعویض نداشته باشد. برای تمیز کردن فیلتر کولر گازی اگر آشنایی لازم به تمیز کردن فیلتر کولر گازی خود را ندارید بهتر است برای تمیز کردن فیلتر کولر گازی خود با ما تماس بگیرید : 09123449936

پیشنهاد می کنیم در صورت اینکه فیلتر کولر گازی خود را چندین باز است تمیز کرده اید آن را اینبار تعویض کنید چرا که مسلما پس از هر بار شتسشو و گزشت زمان عملکرد این فیلتر ها بازده کمتری داشته و فیلتر ها با شتسشو زیاد حالت مشبکی خود را از دست خواهند داد.

در ابتدا باید دستگاه را خاموش کنید و فیلتر را از جای خود در آورید دقت کنید که ضربه به فیلتر وارد نشود تا آلودگی آن پخش نشود.

از اینکه فیلتر دستگاه شما قابلیت شسته شدن دارد اطمینان حاصل نمایید. این کار به تمیز کردن فیلتر کولرگازی بسیار کمک میکند.

شرکت خدمات سرویس و تعمیر داکت اسپلیت و کولر گازی نسیم تهویه

جاروبرقی را در کنار خود گزاشته و گرد و غبار چسبیده به فیلتر را با جاروبرقی بکشید. سپس باید فیلتر را در اب گرم قرار داده و به آرامی تمیز کنید پس از این مرحله اگر هنوز هم دذارت کوچک روی فیلتر وجود داشت پیشنهاد می کنیم فیلتر را در ظرفی جای محلول اب گرم وسرکه قرار دهید و باز هم به آرامی تمیز کنید. در اخر فیلتر را بدون اینکه در معرض الودگی بیشتر قرار دهید خشک کنید و در جای خود نصب کنید. معمولا باید هر ماه حداقل دو بار فیلتر را تمیز کنید البته محیط شما و میزان الایندگی در جو  ان بسیار تاثیرگذار است.

یک کامنت بزار

ایمیل شما منتشر نمی شود ضروری : *